Elvileg kétmillió magyar alkalmazottat érinthet élete során az elbocsátás veszélye, ekkora jelenleg a munkanélküliségi biztosítás, mint termék potenciális piaca - mondta az April vezérigazgatója az MTI-nek.
Az April csoport az adott biztosítási piacon kialakuló új biztosítási igényekhez fejleszt ki biztosítási termékeket, majd miután megkeresi a legkedvezőbb feltételeket kínáló kockázatvállalót, a piac és az ügyfelek teljes menedzsmentjét saját maga végzi. Ennek a modellnek megfelelően vezették be nemrégiben a magyar leánycég, az April CEE Development új munkanélküliségi biztosítását is.
Az értékesítés első hónapjában több száz szerződést kötöttek, de ebben még elenyésző az alkuszi tanácsadók szerepe, a potenciális ügyfelek az internetes alkuszokon keresztül jelentkeztek - mondta Francois Maresquier. Ebből kiindulva az értékesítést az internetes alkuszokon keresztül folytatják, illetve a hagyományos alkuszok honlapjairól is lehetővé teszik a szerződéskötés előkészítését.
Az April CEE Development Kft. következő termékként - hasonló konstrukcióban - kockázati életbiztosítás kínálatát tervezi.